2015年8月2日日曜日

Action 2: Brisbane Marathon

アクション2、ブリスベン・マラソンは2015年8月2日に行われました。今回は私の単独のアクションでした。今回はハーフマラソンに挑戦しました。正直、右足の踵が痛む、おそらく足底筋膜炎だとおもうのですが、これに悩まされていて、思ったように走れず、ボロボロな状態でしたが、なんとかゴールにたどり着いたという状況でした。次のアクションまでに治ってくれるといいのですが。

The action 2, Brisbane Marathon on 2 August 2015, was completed. This time , it was challenged by myself solely. I ran a half marathon. To be honest, as my right heel hurt a lot, probably plantar fasciitis, which I have been agonised by so much, I wasn't able to run as much as I could usually run. I was like a wreck, but barely managed to reach the goal. I hope this gets healed by the time of next action.


Before starting. It is still dawn.



Finish line



After the run